Wednesday, February 11, 2009

GADIS DALAM BAS

BaLik KAmPuNgggg......0o0o0o0 bALik KamPung.....hati girang...

mai nak cerita sikit pengalaman aku naik bus.

masa tu aku nak balik kampung aku kat johor.

time raya beb, mesti bus penuh.

nyaris2 aku nak kena tinggal bus, pasal aku terlewat lak sampai.

nasib baik tak terlepas, kalau tak memang aku sembelih la semua orang yang ade di sekitar bus

stand tu.


aku dapat naik bus tu, sikiiiiiiiitt lagi dia nak jalan.

aku pun naik lantas mencari tempat dalam bus tu.

aku tengok semua penuh, tinggal 1 tempat je lagi.

yaaaaaa!!!!!!!!!!!!! tinggal 1 tempat je lagi, yakni tempat aku di sebelah AWEK!!


HARHARHAR!!!

awek cun ni. aku pun memberani kan diri nak duduk kat seat tu sambil malu2 kucing

sambil aku duduk2 tu, aku pun skodeng2 la sikit kan. hahaha jahat nye aku. mane tak nye rezeki
depan mata. haahaha.

dah la awek ni bau wangi semacam, aku rase dia pakai perfume CK kot.



pergh! aku cam nak tegur je tapi tak berani.

aku tengok awek ni dah tak senang duduk. lain macam je.

tiba2!!!! dia bangun, dia pegi kat driver, pastu dia patah balik.

aku pun berkata dlm hati,'apehal minah ni, report ape kat driver, aku ade wat salah ke'



tak lama kemudian aku pun berani kan diri menegur awek ni dengan niat nak jadi peramah

(bukan niat nak ngorat, hua3)

aku tanya dia nak pegi mana. skali dia cakap : laaa nak pegi johor laa.

ceh! sombong btol awek ni. aku pun pegi tanye soklan tu buat ape kan. haha bongos tol aku ni..

aku tanya lagi: eh lawa la handbag awk ni, beli kat mana?


baru dia nak jawab, tiba2 bpppprro0o0ttttt!!!!!

angin keluar dari perut dia ceh!!! awek ni kentut lak!

siam btol laaa...


BARU LA AKU TAHU KENAPA AWEK NI PEGI KAT DRIVER TADI, RUPA2 NYA DIA NAK

SURUH BENTI KAT R&R LA CARI TANDAS. NAK TERBERAK RUPA NYA DIA NI..hai slack

tul, muka dah cun.



camni la muka dia lebih kurang. haha caye tak?

3 comments:

  1. hahahaha...

    nice post..

    keep it up!!

    btw pompan tuh musti bengang tahap cipan..

    ReplyDelete
  2. HAHAHA!!
    serius lawak dude!
    aku rase pompuan tu msti nk bunuh diri je rase.

    ReplyDelete

related post

Related Posts with Thumbnails

Post Melalui Email PERCUMA!

Jika anda tidak mahu ketinggalan post di blog ini, anda boleh melanggan terus ke mailbox email anda :

Masukkan Email anda di sini:

Delivered by gadis-comel